Sana-Sini Info

Share Latest News Update!!

Lisa Tinggalkan Yusry Demi Syazwan Zulkifli ?

Membaca tajuk di atas pasti ramai yang merasa hairan dan pelik bukan? Tiada angin, tiada ribut, tiba-tiba Lisa dikatakan meninggalkan suami tercinta yang juga seorang pengarah berbakat demi seorang pelakon muda yang baru ingin mencipta nama dalam industri seni tempatan.

Para peminat Lisa semua jangan panik atau cepat melatah, itu semua hanya sekadar gimik dan tiada kaitan dengan dunia realiti mereka.
Foto : Lisa Tinggalkan Yusry Demi Syazwan Zulkifli?

Kalau nak tahu, pada hari Selasa lalu, Lisa telah terbang ke London bersama Syazwan Zulkifli bagi mengikuti penggambaran telefilem terbaru mereka berjudul Suamiku Encik Perfect 10, arahan pengarah terkenal Feroz Kader. Sepanjang penggambaran tersebut, aktres cantik itu dikatakan terpaksa meninggalkan Yusry di Malaysia demi memenuhi tuntutan kerjayanya sebagai seorang pelakon.

Ketika berada di London, Lisa telah banyak melahirkan rasa rindunya terhadap suami tercinta menerusi laman sosial. Untuk makluman, telefilem Suamiku Encik Perfect 10 merupakan cerita yang diadaptasi daripada sebuah novel dan peneraju utamanya adalah Aaron Aziz dan Lisa Surihani sendiri. Dengan itu, untuk semua peminat setia novel Suamiku Encik Perfect 10, jom layan beberapa foto Lisa Surihani sepanjang penggambaran telefilem tersebut selepas ini : - Ohbulan.com

Foto : Lisa Tinggalkan Yusry Demi Syazwan Zulkifli?
Antara babak lakonan Lisa Surihani & Syazwan Zulkifli di London
0 Komentar untuk "Lisa Tinggalkan Yusry Demi Syazwan Zulkifli ?"

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info