Sana-Sini Info

Share Latest News Update!!

Ngeri! Kaki seorang pelakon wanita cantik melecur teruk

Oh! Kesian sungguh kami melihat keadaan Jasmin Hamid yang melecur akibat terkena air panas sewaktu penggambaran sebuah drama di Sungai Buloh, Sabtu lalu.

Kejadian berlaku apabila Jasmin Hamid dan beberapa orang yang lain sedang berehat sambil makan di slaah satu meja yang disediakan. Tanpa disedari ada pulak makhluk yang meletakkan sebaldi air panas bersebelahan meja tersebut.
jasmin hamid melecur, jasmin hamid seksi

Dengan keadaan meja yang tidak stabil, tiba-tiba air panas tersebut tumpah dan terkena mereka. Yang paling teruk terkena pada Jasmin Hamid. Kaki kiri dan kanan Jasmin Hamid melecur terkena air panas tersebut. Lebih tepat lagi Jasmin Hamid melecur di betis kiri dan peha kanan.

Akibatnya Jasmin Hamid terpaksa menjalani rawatan setiap hari bagi mencuci luka kakinya yang melecur itu. Jasmin Hamid juga menghadapi kesukaran untuk tidur kerana kesakitan pada tempat yang melecur itu. Penggambaran terpaksa ditangguhkan kerana Jasmin Hamid antara watak penting dalam drama tersebut. Limau Ais: Berhati-hati apabila mengendalikan air panas.

jasmin hamid seksi

betis seksi jasmin hamid

Juga berhati-hati dengan penyimbah asid di sekitar kawasan Kuala Lumpur dan Selangor. Tutup tingkap jika memandu kereta dan awasi gerak geri lelaki yang mencurigakan.

-Di Kongsi Dari : Artikel Asal >>
0 Komentar untuk "Ngeri! Kaki seorang pelakon wanita cantik melecur teruk"

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info