Sana-Sini Info

Share Latest News Update!!

Gambar Lana Nordin yang dikutuk peminat di Instagram (8 Photo)

Tindakan seorang peminat dikenali Ainiazmi yang menegur secara langsung gambar seksi Lana yang dimuatnaik di Instagram telah mengundang reaksi kurang senang pelakon seksi ini. Lana Nordin secara terbuka membalas komen peminat tersebut dengan jawapan yang agak keras dan emosi. Berikut adalah komen yang dihantar oleh peminat tersebut di Instagram Lana.






Ini pula ialah jawapan keras Lana Nordin sejurus sahaja membaca komen Ainiazmi yang dirasakannya suka menjaga tepi kain orang lain tetapi belum tentu dirinya baik dan tidak berdosa.









Di bawah ini ialah beberapa gambar terkini Lana Nordin yang amat seksi dan bakal mengundang kontroversi di kalangan peminat nanti.






















-Sumber Dari
9 Komentar untuk "Gambar Lana Nordin yang dikutuk peminat di Instagram (8 Photo)"

Org tegur utk kebaikan dia..taknak bersubahat sama..dia bantai maki plak..mmg dosa masing2..tp dia sdar tak kalau kita tak mngur kita dpt dosa subahat skali..jgn nnt kat nraka baru nk salahkan org tak mengur..

Tengok kat melodi cam baek je. Sekarang baru nampak perangai sebenar...Moga pintu hati dia terbuka suatu hari nanti.

Orang tegur tu anggap saja Allah tegur. Lagi kalau perkara itu tidak betul sebelum sampai hukum. naudzubillah

Cepat-cepat bertaubatlah nak...Malaikat maut datang tanpa notis. Jangan angkuh mempertahannkan dosa. lagi berganda dosa-dosanya. Jangan dedahkan diri kepada mungkar, fasiq dan kufur...wal-iyyazubilLah !!

This comment has been removed by the author. - Hapus

lantak dia la tetek dia.. dia nak belanja org tengok.. yg xnak tgk xyah la tgk.. tutup je mata kalau terjumpa lana nordin kat mana2.. aku ni bukan apa.. xyah nak sekolah2 kan org sgt.. kita ni pon banyak ngan dosa.. baik kita jaga seksa kubur sendiri dari dok ngutuk org lain.. aku xnak sebelahkan sapa2 tapi masing2 ada keburukan dan kebaikan.. a'kum.. peace no war yooo.. a'kum

klw aq..aq sokong dy ne..aq pling benci org jaga tepi kain org lain..itu jk aq mampu ckap..ndak paya lr kmu msuk campur hal org lain cna..mula2 gaduh lama2 membunuh pcaya lr..lain org lain cara hdup dan gaya sndiri..

la jenis macam nie mesti dah tak ada %$##@#..
xpayah la korang nak heran sangat....
korang jaga adik, kakak, bini, tunang korang sudah.

 
Copyright © 2014 - All Rights Reserved
Template By. Catatan Info